torsdag, juni 18, 2009

Det gror i hagen......


Det gror i hagen, mildt sagt....er reine jungelen i kassene mine. Sånt liker vi, er deilig å bare tusle ut i hagen etter det en trenger:)
Denne fine stolen fikk jeg til bursdagen, har kanskje nevnt noen ganger at jeg ønsker meg en slik noen ganger i vinter hehe. Har en lekker pute til den i beige med roser, og planer om å sy noen puter til ryggen. Får legge ut noen bilder når det blir ferdig....:)



Fine blomster, prydtobakk heter de ifølge mamma. Knappehjerte ble laget i vinter, etter et lite innhogg i knappesamlinga mi.

Jungel nr 1; brokkoli, reddiker, gulrot og blomkarse(som prøver å ta over hele kassa ser det ut til).
Jungel nr 2; sukkererter, grønn squash, sølvløk, gul squash og salat:)
Jungel nr 3; diverse salat, dill, oregano, pipeløk, hvitløk,persille, gressløk, rosmarin og grønn mynte(klar for mojito i sommer).
Denne rare katta fikk vi av svigers, niesa mi mener at den er skummel.....
He he kul synes jeg da, den står å holder vakt foran huset:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar